Trening funkcjonalny

Oferta

Chcesz być najlepszy, chcesz osiągnąć wymarzoną cyfrę? A czy pamiętasz o treningu ogólnorozwojowym i o mięśniach stabilizujących tułów?

Pierwszym mięśniem, który napina się w trakcie unoszenia ramienia jest mięsień poprzeczny brzucha – jeden z głównych mięśni utrzymującej pionową postawę ciała (wraz z prostownikiem grzbietu i pośladkowym wielkim). Te mięśnie są niezwykle ważne podczas wspinania. Dzięki specjalnemu treningowi będziesz lepiej kontrolować swoje ciało, a co za tym idzie będziesz mieć możliwość wykonania trudniejszych ruchów wspinaczkowych.

Dzięki treningowi funkcjonalnemu na Zerwie nogi już nigdy nie wypadną Ci ze stopni, przejście okapu będzie banalnie proste, a wyjście z trudnej pozycji nie sprawi problemów.

Zapraszamy na 60-minutowy, intensywny trening funkcjonalny pod czujnym okiem świetnego fizjoterapeuty – Bartka Sroki. W czasie treningu wykorzystujemy m.in. TRX, dyski sensomotoryczne, piłki rehabilitacyjne, taśmy, skakanki. 

Zajęcia startują w październiku, odbywają się we wtorki o godzinie 18:30.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do nas!

Zobacz jak trenują najlepsi

 
 

bądź na bieżaco!

zapisz się na newsletter

Facebook