Sekcje dla dorosłych

Oferta

Dopiero zaczynasz swoją przygodę ze wspinaczką? Wracasz do wspinania po kontuzji? Chcesz wspinać się lepiej? Potrzebujesz odpowiedniej motywacji? Na ścianie wspinaczkowej Zerwa prowadzimy sekcje wspinaczkowe dla dorosłych na różnym poziomie trudności – od początkujących do najbardziej zaawansowanych. Nasi instruktorzy pomogą Ci dobrać grupę odpowiednią do poziomu Twoich umiejętności. Na zajęciach  nauczysz się poprawnej i sprawnej asekuracji, poznasz dokładnie technikę wspinaczkową, zrealizujesz konkretne etapy planu treningowego. Będziesz pracować nad specyficzną siłą i wytrzymałością niezbędną we wspinaczce. W grupach trenuje maksymalnie 8 osób, co pozwala instruktorowi na dokładne korygowanie błędów jego podopiecznych oraz zindywidualizowanie zadawanych ćwiczeń. Na wszystkie zajęcia w ramach sekcji zapewniamy cały niezbędny sprzęt wspinaczkowy.

 

Trening trwa 2 godziny zegarowe  i obejmuje:

  • Rozgrzewkę, w ramach której wykonujemy ćwiczenia ogólnorozwojowe wzmacniające kondycję i poszczególne partie mięśni  wspinanie.
  • Trening wspinaczkowy, na którym uczymy się techniki wspinaczkowej i realizujemy konkretne etapy planu treningowego.
  • Rozciąganie, podczas którego poprawiamy  naszą gibkość i rozluźniamy spięte po treningu mięśnie.

Dla naszych kursantów organizujemy wiosenne i letnie wyjazdy w skały i wyjątkowe obozy wspinaczkowe. Dodatkowo każdy otrzymuje karnet wstępu (5-wejściowy lub open), aby indywidualnie trenować i realizować zadane przez instruktora ćwiczenia

 

Chcesz dołączyć do sekcji? Zadzwoń lub napisz do nas!

Cennik

częstotliwość treningu w miesiącu karnet na indywidualne wejścia cena cena dla posiadaczy kart sportowych
raz w tygodniu 5 wejść 240 zł 180 zł
dwa razy w tygodniu 5 wejść 320 zł 220 zł

Harmonogram

Zajęcia raz w tygodniu
Dzień tygodnia Instruktor Poziom Wolne miejsca
Poniedziałek 18:00  Kuba Kozłowski  Początkujący 0
Poniedziałek 19:30 Jaś Paker Średniozaawansowany 0

Wtorek 8:00

Marek Pobran Mieszany 0
Wtorek 17:00 Kuba Jaworski średniozaawansowany, poziom 5a - 6b 1
Wtorek 19:30 Kuba Jaworski średniozaawansowany, poziom 5b - 6a+ 0
Środa 18:00 Bogna Jakubowicz 2 miesięczny kurs podstawowy 0
Środa 18.00 Alicja Początkujący 0
Środa 19.30 Wito  średniozaawansowany 5a - 6b 2
Czwartek 17:00 Kuba Jaworski Początkujący 8
Czwartek 18:00 Alicja Średniozaawansowany 0
Czwartek 19:30 Kuba Jaworski Średniozaawansowany 5c - 6b+ 0
Piątek 7.30 Monika 'Ryba'    Średniozaawansowany/ SEKCJA RUSZA W POŁOWIE PAŹDZIERNIKA
Piątek 19:00 Sebastian autorski trening CROSSCLIMBING* /SEKCJA RUSZA OD PAŹDZIERNIKA 5
 

Zajęcia dwa razy w tygodniu
dzień pierwszy  dzień drugi instruktor poziom  wolne miejsca
Wtorek 20:00 Czwartek, 20:00 Monika 'Ryba'   Zaawansowany/ SEKCJA RUSZA W POŁOWIE PAŹDZIERNIKA  0
Poniedziałek, 17.30 Środa, 19:00 Marek Pobran Zaawansowany 3

*CROSS CLIMB

Dla kogo jest przeznaczony Cross Climb? Dla każdego, kto chce być aktywny fizycznie, niezależnie od tego, w jakim jest wieku. Cross Climb jest przeznaczony min dla osób, które chcą poprawić swoje wyniki sportowe, wykorzystać maksimum swojego potencjału lub przełamać fazę stagnacji. Cross Climb może być uzupełnieniem treningu bazowej dyscypliny sportowej. To forma treningu o wysokiej częstotliwości (aktywności) łączący elementy cardio z treningiem siłowym. Ideą treningu jest połączenie technik wykorzystywanych we wspinaczce i łączeniu ich z cwiczeniami siłowymi o wysokiej dynamice ruchu. Trening Cross Climb obejmuje wszystkie grupy mięśniowe, i ma min bezpośrednie przełożenie na późniejsze wykonywanie szybkich i pewnych ruchów we wspinaczce. Do treningu wykorzystujemy elementy ściany wspinaczkowej, liny do wspinania się, piłki lekarskie, skrzynie i inne dostępne elementy.   Chcesz zmienić sylwetkę? Poprzez wszechstronnie dobrane ćwiczenia pracujemy nad wieloma grupami mięśni, często tymi, które są "słabym punktem" i wymagają większej uwagi podczas treningu (np. brzuch). To trening dla osób, które chcą poprawić wydolność organizmu i kondycję a jednocześnie poczuć wysokość i dodatkowy skok adrenaliny. Chcesz schudnąć? Trening Cross Climb jest m.in. formą łączenia treningu obwodowego z cardio, w którym tętno znajduje się w tzw. strefie "fat burning zone", czyli na poziomie 60-70 proc. tętna maksymalnego. Dzięki dostarczeniu do organizmu odpowiedniej ilości tlenu, dochodzi się do przekształcenia tłuszczów w energię. Trening ten reguluje gospodarkę hormonalną, m.in. produkcję hormonów, takich jak somatotropina i insulina. . Cross Climb to nie tylko dobry sposób na obniżenie wagi, lecz także na jej kontrolę.  
 
Trening Cross Climb ma pozytywny wpływ na układ oddechowo-krążeniowy, tj. zwiększa pojemność płuc oraz kurczliwość serca i jego ukrwienie, przez co zwiększa się wydolność organizmu. Dodatkowa porcja szczęścia? Podczas treningu Cross Climb wydzielają się hormony szczęścia (endorfiny), które poprawiają samopoczucie. W związku z tym tego typu trening zapewnia więcej energii w ciągu dnia oraz zdrowy i spokojny sen.   Cross Climb - przeciwwskazania Przeciwwskazaniem do wykonywania treningu są stany pooperacyjne, urazy powypadkowe i kontuzje – nawet te drobne. Niewydolność układu krążenia i oddechowego (m.in. nieustabilizowane nadciśnienie i dolegliwości związane z sercem) to zdecydowane przeciwskazanie do udziału w treningu. Nie trenuj też gdy jesteś ogólnie osłabiony, masz gorączka, ostre stany chorobowe oraz zalecenie ze strony lekarza dotyczące zakazu ćwiczeń.

bądź na bieżaco!

zapisz się na newsletter

Facebook